استفاده از یو پی اس در کرکره برقی

به این مطلب رای دهید
(2 رای)

امروزه اکثر مغازه ها یا مراکز تجاری از کرکره های برقی استفاده می کنند.

استفاده از یو پی اس در کرکره برقی

با توجه به آن که اصلی ترین بخش کرکره برقی موتور گرداننده آن می باشد لازم است تا پیش بینی های لازم جهت جلوگیری وسوختگی ان انجام داد.

امروزه کمتر مغازه ها یا مراکز تجاری هستند که از کرکره های برقی استفاده نمی کنند. کرکره های برقی برای باز و بسته شدن به برق شهری متصل گردیده اند و از طریق برق شهری برق مورد نیازشان را تامین می نمایند. امروزه از کرکره های برقی در مراکز مختلف، شرکت ها و ساختمان ها و... استفاده می شود. یکی از دلایل گسترده استفاده از این نوع درب ها هوشمند بودن آن ها ومصرف نسبتا کم برق می باشد. این مدل درب ها عملیات عبور ومرور را آسان نموده اند.

از این رو بهتر است که برای جلوگیری مشکلات به وجود آمده ناشی از قطعی برق شهری که می تواند در عبور ومرور افراد اختلال ایجاد کند از دستگاه های یو پی اس استفاده نمایید. علاوه برآن با توجه به آن که اصلی ترین بخش کرکره برقی موتور گرداننده آن می باشد لازم است تا پیش بینی های لازم جهت جلوگیری وسوختگی ان انجام داد.

اهمیت خرید یو پی اس برای کرکره برقی

یکی از مهم ترین قدم هایی که برای جلوگیری از سوختگی موتور ها برداشت خرید یو پی اس مناسب می باشد. در واقع یوپی اس ها به عنوان یک کنترل کننده جریان برق ما بین موتور کرکره های برقی وبرق شهری قرار می گیرد. آن ها علاوه بر جلوگیری از قطع ناگهانی برق از ایجاد نوسانات برقی جلوگیری می نمایند. این مسئله موجب سالم ماندن موتور کرکره برقی شده که امکان دارد به دلیل وجود نوسانات دچار سوختگی گردد. UPS می تواند از قطعات حساس موتور ها مانند برد های داخل دستگاه محافظت نماید. پس از نصب یو پی اس شما می توانید بدون هرگونه نگرانی جریان برق مورد نیاز کرکره برقی را ز طریق باتری ها تامین نموده و بدون هرگونه مشکلی نسبت به بالا و پایین بردن کرکره برقی با استفاده از ریموت کنترل ها اقدام نمایید.

نحوه عملکرد یو پی اس

همان طور که می دانید یو پی اس ها از دو بخش تشکیل گردیده است. بخش اول آن ها وظیفه کنترل جریان برق شهری را بر عهده داشته و از سوختگی قطعات برد کرکره جلوگیری می نماید و اما بخش دوم آن  ها در زمانی که برق شهری وصل می باشد، برق را در باتری هایی با ظرفیت نگهداری بالا ذخیره نموده تا در زمانی که برق شهری قطع گردید به طور اتوماتیک برق باتری وارد مدار جریان شده تا شما بتوانید بدون هرگونه وقفه و مشکل درب را بالا و پایین نمایید.

مزایای استفاده از یو پی اس در کرکره برقی

همان طور که میدانید در صورت سوختن ویا خرابی موتور درب های برقی هزینه های زیادی صرف تعمیرات ویا جایگزینی ان ها خواهد شد. خرید یو پی اس برای کرکره های برقی می تواند از بروز این مشکلات و هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. مدت زمان ذخیره با این روش حدود دو ساعت می باشد. در صورتی که درب شما در محلی قرار دارد که عبور ومرور به دفعات زیاد صورت می گیرد بهتر است توان یو پی اس را دو برابر مقدار مورد نیاز انتخاب نمایید.

یو پی اس مناسب برای کرکره برقی

یو پی اس 3000B یکی از انواع یو پی اس مناسب برای کرکره برقی می باشد که مشخصات آن را در صفحه مربوطه می توانید مشاهده کنید.

شرکت بهین صنعت با ارائه انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداریاستابلایزر و انواع باتری یو پی اس در خدمت جامعه و ادارات و سازمان ها می باشد.  برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره 77442005 در تهران تماس حاصل فرمایید.

بهین صنعت ارائه دهنده راهکارهای برق اضطراری در صنعت و IT

دانستنی های یو پی اس

درباره ما

شرکت بهین صنعت با اتکا بر دانش پرسنلی کار آزموده و مجرب ، با هدف مشاوره، طراحی، تولید، تجهیز و پشتیبانی انواع منبع تغذیه و سیستم های تغذیه برق بخصوص سیستم های برق بدون وقفه جهت تجهیزات حساس و با توجه به مشکلات موجود در زمینه تولید ، انتقال ، توزیع و نحوه مصرف برق ، پایه ریزی و تاسیس گردید.

گستره فعالیتهای این شرکت در زمینه های فناوری اطلاعات، تجهیزات صنعتی، تجهیزات پزشکی ، خودروسازی، فرودگاهها و.... بوده که توانسته است موفقیت های چشمگیری را نیز کسب نماید.

شرکت بهین صنعت با پشتوانه علمی کارشناسان مجرب ، آمادگی کامل خود را در جهت همکاری در زمینه های ذیل اعلام می دارد:

  • مشاوره در زمینه انتخاب سیستمهای برق و یو پی اس
  • ارائه انواع منبع تغذیه و سیستمهای برق بدون وقفه (یو پی اس)
  • ارائه خدمات فنی، تعمیر، سرویس و نگهداری پروژه های یو پی اس و برق
  • ارائه دوره های آموزش تخصصی یوپی اس
  • ارائه انواع استابلایزر، انواع باتری سرب اسیدی، انواع باتری های نیکل کادمیم، انواع سیستم های شارژر، رکتیفایرهای سویچ مد مخابراتی، سیستم های تامین انرژی خورشیدی و موتور برق گاز سوز
  • مشاوره ، طراحی و تامین تابلوهای برق (توزیع ،  فرمان و کنترل)
  • مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های حفاظت زمین
  • دارای مدرک طی دوره سرویس و نگهداری یو پی اس های: APC , G-TEC , Riello , PowerWare , Best Power , Newave

ادامه مطلب

تماس با ما

برای مشاوره در ارتباط با خرید یو پی اس و باتری و تأمین برق اضطراری دستگاه و یا محل مورد نظر خود و همچنین اطلاع از قیمت یو پی اس و کارایی انواع سیستم های تامین انرژی بدون وقفه با متخصصین بهین صنعت تماس بگیرید.

دفتر مرکزی : تهران ، خیابان جانبازان شرقی، پلاک 19, طبقه ۲

2005 44 77 - 021 - 2 74 75 779 - 021

 تلفن همراه:

09123064586 - 09135445006 - 09199015006 - 09195445002

 

دفتر اصفهان: کاشان - خیابان زیارتی - پایین تر از چهارراه تربیت

031-55470990 - 031-55470900

 دفتر  مشهد: مشهد - بلوار جانباز- جانباز ١٣ - نبش شهيد عجمی ١١   
٣٧٦٢٨٩٥٠-051

دفتر سمنان: شاهرود - بلوار دانشجو

09124732658