تفاوت بین باتری یو پی اس و باتری خودرو

تفاوت بین باتری یو پی اس و باتری خودرو

معمولاً یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می شود این است که باتری یو پی اس و باطری ماشین چه فرقی وجود دارد؟ آیا می شود در هنگام نبود باتری ماشین، از باتری ups استفاده کرد؟ آیا انجام دادن این کار باعث ایجاد خسارت به ماشین می شود؟ با توجه به وظایف یو پی اس…

استفاده از یو پی اس در کولر گازی و چیلر

استفاده از یو پی اس و استابلایزر در کولر گازی و چیلر

با گرم شدن هوای شهرها استفاده از کولر گازی و چیلر نیز بیشتر خواهد شد. با توجه به برتری و میزان هوادهی کولرهای گازی، این محصولات در بسیاری از مناطق کشور جای کولرهای آبی را گرفته اند. استفاده از استابلایزر و یو پی اس در کولر گازی و همچنین چیلر می توانید این خرابی ها…

استفاده از یو پی اس در یخچال و فریزر صنعتی

استفاده از یو پی اس در یخچال و فریزر صنعتی

یخچال و فریزرهای صنعتی از جمله وسایل و تجهیزاتی هستند که به صورت گسترده در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر این وسایل به دلیل میزان فضای ذخیره سازی است که مورد توجه می باشند. استفاده از یو پی اس مناسب برای یخچال و فریزر صنعتی میتواند برای شما بسیار مفید باشد….

احیای باطری یو پی اس

احیای باتری یو پی اس

در هنگام بروز مشکل برای باتری یو پی اس در وهله اول می توان فرآیند احیای باتری یو پی اس را انجام داد. منظور از احیای باتری یو پی اس پروسه ای است که بر روی باتری های خراب انجام می دهند تا بتوانند آنها را به حالت ابتدایی خود برگردانند. البته انجام دادن این…

قطعی خودکار یو پی اس

قطعی خودکار یو پی اس

در این مطلب به قطعی خودکار یو پی اس و خاموش کردن کامپیوتر می پردازیم. این خاصیت یو پی اس اجازه می دهد که قبل از تمام شدن وقت پشتیبانی باتری یو پی اس کامپیوتر شما را خاموش کند.

انواع بارهای وارد شونده به یو پی اس

انواع بارهای وارد شونده به یو پی اس

بسیاری از شرکت ها به عنوان یک لایه حفاظتی در برابر نوسانات برق از یو پی اس استفاده می نمایند. یو پی اس دستگاهی است که برای تامین برق در زمان قطع برق و یا برای جلوگیری از آسیبات ناشی از اختلافات ولتاژ در برق شهری از آن استفاده می شود.

استفاده از یو پی اس در فرودگاه

استفاده از یو پی اس در فرودگاه

فرودگاه یکی از مکان هایی است که نیاز به تامین بدون وقفه برق در آن ضرورت دارد. در تمامی قسمت های فرودگاه ها به خصوص برج های مراقبت قطعی برق می تواند مشکلات بزرگ و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. از این رو استفاده از یو پی اس ها در فرودگاه ها امری…

استفاده از یو پی اس برای محافظت از اطلاعات

تاثیر استفاده از یو پی اس بر حفاظت از اطلاعات

UPS دستگاهی است که به شما اجازه می دهد تا چندین دستگاه الکترونیکی را به برق سالم و بدون هرگونه نوسان متصل نمایید. استفاده از یو پی اس ها برای مراکز داده و تجهیزات شما بهترین راه برای حفاظت از داده ها و دستگاه های شما خواهد بود.

استفاده از یو پی اس در کرکره برقی

استفاده از یو پی اس در کرکره برقی

امروزه اکثر مغازه ها یا مراکز تجاری از کرکره های برقی استفاده می کنند. با توجه به آن که اصلی ترین بخش کرکره برقی موتور گرداننده آن می باشد لازم است تا پیش بینی های لازم جهت جلوگیری وسوختگی ان انجام داد.

نصب صحیح دستگاه یو پی اس

نصب صحیح دستگاه یو پی اس

برای نصب یو پی اس می بایست نکاتی را رعایت کنیم تا مشکلی برای دستگاه یو پی اس و دستگاه های متصل ایجاد نشود. برای نصب یو پی اس می بایست اصول ایمنی و فنی رعایت شود تا کارایی و ایمنی بالاتری فراهم شود.