استفاده از یو پی اس و استابلایزر در کولر گازی و چیلر

به این مطلب رای دهید
(1 رای)

با گرم شدن هوای شهرها استفاده از کولر گازی و چیلر نیز بیشتر خواهد شد. با توجه به برتری و میزان هوادهی کولرهای گازی، این محصولات در بسیاری از مناطق کشور جای کولرهای آبی را گرفته اند.

استفاده از یو پی اس در کولر گازی و چیلر

استفاده از استابلایزر و یو پی اس در کولر گازی و همچنین چیلر می توانید این خرابی ها را به صفر رسانده و از ضررهای بسیار زیادی جلوگیری کنید. برای انتخاب یو پی اس و استابلایزر برای کولر گازی و چیلر باید موارد و نکات بسیار زیادی را مد نظر قرار دهید.

کولر گازی

با گرم شدن هوای شهرها استفاده از کولر گازی و چیلر نیز بیشتر خواهد شد. با توجه به برتری و میزان هوادهی کولرهای گازی، این محصولات در بسیاری از مناطق کشور جای کولرهای آبی را گرفته اند. بازدهی موجود در این کولرها بسیار بیشتر از مدل های دیگر می باشد. برای اینکه در فصول گرم بتوانید از این محصولات به صورت مستمر استفاده کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید. با گرم شدن هوا و استفاده بیشتر خانواده ها از برق باید این موضوع را مد نظر داشت که وجود قطعی برق یک امر اجتناب ناپذیر می باشد. در بیشتر مناطق گرم استفاده مداوم از کولر گازی امری طبیعی و معمول می باشد. در برخی از مناطق شما حتی نمی توانید برای ساعاتی نیز کولر گازی خود را خاموش کنید. این موضوع باعث شده است که افراد در صورت قطع شدن برق با مشکلاتی مواجه شوند.

در این شرایط باید از وسایل و تجهیزات جانبی به عنوان پشتیبان استفاده نمود. استفاده از این وسایل به صورت کلی می تواند به شما کمک کند تا کولرهای خود را روشن نگه دارید. یو پی اس کولر گازی می تواند برای شما در حالت های مختلف مفید بوده و سیستم های شما را فعال نگه دارد. ضمن این که استفاده از استابلایزر در کولر گازی در مناطقی که نوسان زیادی وجود دارد امری ضروری و مفید می باشد. کولر گازی و چیلر در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود و انتخاب یو پی اس و استابلایزر مناسب می تواند علاوه بر تضمین ادامه فعالیت این دستگاه ها، از آسیب دیدن آنها و تحمیل هزینه های تعمیر و تعویض جلوگیری کند.

لزوم استفاده از یو پی اس و استابلایزر در کولر گازی

بسیاری از افراد معتقد اند که استفاده از یو پی اس و استابلایزر برای کولر گازی بیهوده می باشد. باید در نظر داشته باشید که زمانی به ضرورت استفاده از این دستگاه ها در کولر گازی پی خواهید برد که خرابی برای وسایل شما به وجود بیاید. باید دقت داشته باشید که یو پی اس کولر گازی و چیلر علاوه بر تامین برق مورد نیاز کولر گازی می تواند مشابه استابلایزر ولی در حد محدودی از نوسانات برق که باعث خرابی تجهیزات می شود محافظت کند.

اکثر کولرهای گازی قیمت های بسیار بالایی را دارند و کوچکترین خرابی در آنها می تواند هزینه های تعمیراتی بسیار بالایی را برای شما به وجود بیاورد. در کولر گازی می توان قسمت های بسیار زیادی را مشاهده کرد و هر یک از این قسمت ها وظایف خاصی را بر عهده دارند. بیشتر تجهیزات موجود در کولر گازی با برق کار می کنند. یکی از مهم ترین و حساس ترین قسمت های موجود در کولر گازی برد آن می باشد. برد الکترونیکی موجود در این وسایل با کمترین خطایی دچار خرابی می شوند. نوسانات برق را می توان به عنوان اصلی ترین عامل خرابی در این محصولات در نظر گرفت.

با استفاده از استابلایزر و یو پی اس در کولر گازی و همچنین چیلر می توانید این خرابی ها را به صفر رسانده و از ضررهای بسیار زیادی جلوگیری کنید. برای انتخاب یو پی اس و استابلایزر برای کولر گازی و چیلر باید موارد و نکات بسیار زیادی را مد نظر قرار دهید. توان های متفاوت در این محصولات می توانند انواع کولرهای گازی را پوشش دهند. بهتر است که بعد از نصب و راه اندازی سیستم سرمایشی خود در اولین فرصت ممکن یو پی اس و استابلایزر مناسب را تهیه کنید.

یو پی اس مناسب برای کولر گازی

شرکت بهین صنعت با فراهم سازی انواع یو پی اس و استابلایزر مناسب برای کولر گازی و چیلر تلاش می کند از بروز هرگونه مشکل ناشی از قطع برق در این دستگاه ها جلوگیری نماید.

چند نمونه از انواع یو پی اس مناسب برای کولر گازی و چیلردر ادامه معرفی می شود:

یو پی اس Behin 5100

یو پی اس GT750

یو پی اس 3150L

یو پی اس 3000B

شرکت بهین صنعت با ارائه انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداریاستابلایزر و انواع باتری یو پی اس در خدمت جامعه و ادارات و سازمان ها می باشد.  برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره 77442005 در تهران تماس حاصل فرمایید.

بهین صنعت ارائه دهنده راهکارهای برق اضطراری در صنعت و IT

درباره ما

شرکت بهین صنعت با اتکا بر دانش پرسنلی کار آزموده و مجرب ، با هدف مشاوره، طراحی، تولید، تجهیز و پشتیبانی انواع منبع تغذیه و سیستم های تغذیه برق بخصوص سیستم های برق بدون وقفه جهت تجهیزات حساس و با توجه به مشکلات موجود در زمینه تولید ، انتقال ، توزیع و نحوه مصرف برق ، پایه ریزی و تاسیس گردید.

گستره فعالیتهای این شرکت در زمینه های فناوری اطلاعات، تجهیزات صنعتی، تجهیزات پزشکی ، خودروسازی، فرودگاهها و.... بوده که توانسته است موفقیت های چشمگیری را نیز کسب نماید.

شرکت بهین صنعت با پشتوانه علمی کارشناسان مجرب ، آمادگی کامل خود را در جهت همکاری در زمینه های ذیل اعلام می دارد:

  • مشاوره در زمینه انتخاب سیستمهای برق و یو پی اس
  • ارائه انواع منبع تغذیه و سیستمهای برق بدون وقفه (یو پی اس)
  • ارائه خدمات فنی، تعمیر، سرویس و نگهداری پروژه های یو پی اس و برق
  • ارائه دوره های آموزش تخصصی یوپی اس
  • ارائه انواع استابلایزر، انواع باتری سرب اسیدی، انواع باتری های نیکل کادمیم، انواع سیستم های شارژر، رکتیفایرهای سویچ مد مخابراتی، سیستم های تامین انرژی خورشیدی و موتور برق گاز سوز
  • مشاوره ، طراحی و تامین تابلوهای برق (توزیع ،  فرمان و کنترل)
  • مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های حفاظت زمین
  • دارای مدرک طی دوره سرویس و نگهداری یو پی اس های: APC , G-TEC , Riello , PowerWare , Best Power , Newave

ادامه مطلب

تماس با ما

برای مشاوره در ارتباط با خرید یو پی اس و باتری و تأمین برق اضطراری دستگاه و یا محل مورد نظر خود و همچنین اطلاع از قیمت یو پی اس و کارایی انواع سیستم های تامین انرژی بدون وقفه با متخصصین بهین صنعت تماس بگیرید.

دفتر مرکزی : تهران ، خیابان جانبازان شرقی، پلاک 19, طبقه ۲

2005 44 77 - 021 - 2 74 75 779 - 021

 تلفن همراه:

09123064586 - 09135445006 - 09199015006 - 09195445002

 

دفتر اصفهان: کاشان - خیابان زیارتی - پایین تر از چهارراه تربیت

031-55470990 - 031-55470900

 دفتر  مشهد: مشهد - بلوار جانباز- جانباز ١٣ - نبش شهيد عجمی ١١   
٣٧٦٢٨٩٥٠-051

دفتر سمنان: شاهرود - بلوار دانشجو

09124732658