استفاده از یو پی اس در درب اتوماتیک

به این مطلب رای دهید
(2 رای)

درب های اتوماتیک با توجه به میزان عبور و مرور افراد در آن مکان امکان دارد روزانه هزاران بار باز و بسته شوند.

استفاده از یو پی اس در درب اتوماتیک

بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دبدن درب های اتوماتیک و عدم کارکرد درب ها در زمان قطعی برق استفاده از یو پی اس می باشد.

درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک از جمله تجهیزات صنعتی و الکترونیکی هستند که در سال های گذشته محبوبیت زیادی در بین عموم پیدا کرده و به وفور از آن ها در مکان های مختلف مانند مکان های نظامی، بانک ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری، فروشگاه ها، مراکز درمانی و .... استفاده می شود. این درب ها از نظر کارایی با یکدیگر تفاوت دارند و با توجه به نوع مکانی که از آن ها استفاده می شود از درب های متفاوتی استفاده می نمایند. انواع درب ها به صورت چرخشی لغزشی یا حرکتی باز می شوند. در حال حاضر از این درب ها در مراکز متفاوتی و حتی در مجتمع های مسکونی استفاده می شود.

این درب ها با توجه به میزان عبور و مرور افراد در آن مکان امکان دارد روزانه هزاران بار باز و بسته شوند. در دراز مدت باز و بسته شدن درب ها می تواند باعث کاهش عمر دستگاه گردیده، از کار افتادگی و یا خرابی دستگاه را به دنبال داشته باشد. در این صورت جایگزین کردن ویا تعمیر دستگاه ها علاوه بر آنکه هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت زمان بر خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده این درب ها در زمان های قطعی برق از کار افتاده و باید به صورت دستی باز و بسته شوند. باز و بسته کردن درب ها به صورت دستی می تواند باعث به وجود آمدن خرابی ها خصوصا در درب های گیربکس دار شود و چرخ دنده های درب ها آسیب ببیند.

درب های اتوماتیک به عنوان یکی از سیستم های رفاهی و آسایشی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور افزایش سرعت کار و جایگزین مناسب نیروی انسانی از آن ها استفاده می شود. استفاده از این نوع درب ها فواید دیگری نظیر کنترل فضای فیزیکی، مسدود کردن ورود باد و سرما به مراکز و یا به عنوان مانعی برای سرو صدا دارد. برخی از این درب ها دارای مکانیزم قفل اتوماتیک بوده و از طریق اسکن کارت شناسایی یا کارت مربوط به ورود و خروج و یا از طریق اثر انگشت درب را باز می کنند.

مکانیزم باز و بسته شدن درب های اتوماتیک

درب ها مجهز به سنسورهای حرکتی یا نوری می باشند و به یک دیوار الکترونیکی که مکانیزم باز و بسته شدن را کنترل می کنند مجهز می باشند. آن ها از طریق چرخ دنده ها یا یک دیوار کمکی که به پنل های درب های اتوماتیک متصل شده اند باز و بسته می شودند. برخی از درب ها توسط غلطک هایی که در سراسر درب متصل شده اند به صورت اسلایدی باز و بسته می شوند به این مدل درب ها، درب های کشویی گفته می شود. نمونه هایی دیگر از این درب ها موجود می باشند که به وسیله انسان باز و بسته می شوند که به آن ها درب های کنترلی می گویند. این نوع درب ها با استفاده از کنترل ها توسط افراد باز و بسته شده که می توان به عنوان نمونه درب های پارکینگ را مثال زد.

استفاده از یو پی اس در درب های اتوماتیک

بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دبدن درب های اتوماتیک و عدم کارکرد درب ها در زمان قطعی برق استفاده از یو پی اس می باشد. با توجه به اینکه در فصل تابستان قطعی برق خصوصا در کلان شهرها بیشتر می شود استفاده از یو پی اس یک امر مهم و ضروری به حساب می آید.

یو پی اس مناسب برای درب اتوماتیک

شرکت بهین صنعت با فراهم سازی انواع یو پی اس مناسب برای درب اتوماتیک تلاش می کند از بروز هرگونه مشکل ناشی از قطع برق در این نوع از دربها و آسیب دیدن آن ها جلوگیری نماید.

یو پی اس 3000B یکی از انواع یو پی اس مناسب برای درب اتوماتیک می باشد که مشخصات آن را در صفحه مربوطه می توانید مشاهده کنید.

شرکت بهین صنعت با ارائه انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداریاستابلایزر و انواع باتری یو پی اس در خدمت جامعه و ادارات و سازمان ها می باشد.  برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، نگهداری از یو پی اس و همین طور نگهداری از باطری یو پی اس و مشاوره می توانید از صفحات مربوطه بازدید نمایید یا با شماره 77442005 در تهران تماس حاصل فرمایید.

بهین صنعت ارائه دهنده راهکارهای برق اضطراری در صنعت و IT

دانستنی های یو پی اس

درباره ما

شرکت بهین صنعت با اتکا بر دانش پرسنلی کار آزموده و مجرب ، با هدف مشاوره، طراحی، تولید، تجهیز و پشتیبانی انواع منبع تغذیه و سیستم های تغذیه برق بخصوص سیستم های برق بدون وقفه جهت تجهیزات حساس و با توجه به مشکلات موجود در زمینه تولید ، انتقال ، توزیع و نحوه مصرف برق ، پایه ریزی و تاسیس گردید.

گستره فعالیتهای این شرکت در زمینه های فناوری اطلاعات، تجهیزات صنعتی، تجهیزات پزشکی ، خودروسازی، فرودگاهها و.... بوده که توانسته است موفقیت های چشمگیری را نیز کسب نماید.

شرکت بهین صنعت با پشتوانه علمی کارشناسان مجرب ، آمادگی کامل خود را در جهت همکاری در زمینه های ذیل اعلام می دارد:

  • مشاوره در زمینه انتخاب سیستمهای برق و یو پی اس
  • ارائه انواع منبع تغذیه و سیستمهای برق بدون وقفه (یو پی اس)
  • ارائه خدمات فنی، تعمیر، سرویس و نگهداری پروژه های یو پی اس و برق
  • ارائه دوره های آموزش تخصصی یوپی اس
  • ارائه انواع استابلایزر، انواع باتری سرب اسیدی، انواع باتری های نیکل کادمیم، انواع سیستم های شارژر، رکتیفایرهای سویچ مد مخابراتی، سیستم های تامین انرژی خورشیدی و موتور برق گاز سوز
  • مشاوره ، طراحی و تامین تابلوهای برق (توزیع ،  فرمان و کنترل)
  • مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های حفاظت زمین
  • دارای مدرک طی دوره سرویس و نگهداری یو پی اس های: APC , G-TEC , Riello , PowerWare , Best Power , Newave

ادامه مطلب

تماس با ما

برای مشاوره در ارتباط با خرید یو پی اس و باتری و تأمین برق اضطراری دستگاه و یا محل مورد نظر خود و همچنین اطلاع از قیمت یو پی اس و کارایی انواع سیستم های تامین انرژی بدون وقفه با متخصصین بهین صنعت تماس بگیرید.

دفتر مرکزی : تهران ، خیابان جانبازان شرقی، پلاک 19, طبقه ۲

2005 44 77 - 021 - 2 74 75 779 - 021

 تلفن همراه:

09123064586 - 09135445006 - 09199015006 - 09195445002

 

دفتر اصفهان: کاشان - خیابان زیارتی - پایین تر از چهارراه تربیت

031-55470990 - 031-55470900

 دفتر  مشهد: مشهد - بلوار جانباز- جانباز ١٣ - نبش شهيد عجمی ١١   
٣٧٦٢٨٩٥٠-051

دفتر سمنان: شاهرود - بلوار دانشجو

09124732658